Ko`p so`raladigan savollar

Bu erda saytning ishlashi bilan bog'liq tez-tez savollar bilan tanishishingiz mumkin

  • Saytda qanday ro'yxatdan o'tiladi?

    Saytda ro'yxatdan o'tish uchun https://yuridik.uz/auth sahifasiga telefon raqamingizni kiriting, shundan so'ng telefoningizga tasdiqlash raqami yuboriladi. Yangi ochilgan sahifa "Men mijoz" sifatida tanlab, ma'lumotlaringizni to'ldiring. Shuningdek, savol berish sahifasi orqali ham tizim sizni avtomatik ro'yxatdan o'tkazadi. Ro'yxatdan o'tish jarayonida tushunmovchilikka duch kelsangiz yoki texnik muammo bo'lsa saytning o'ng pastki burchak qismidagi  Texnik yordam formasi orqali bog'lanishingiz mumkin. 

  • Ijtimoiy tarmoqlar orqali qanday ro'yxatdan o'tiladi?

    Hozircha saytimiz ijtimoiy tarmoqlar orqali ro'yxatdan o'tish funksiyasini qo'llab-quvvatlamaydi

  • Qanday qilib savol beriladi?

    Siz bosh menyudagi "Savol berish" tugmasini bosib yoki sayt bosh sahifasidagi shaklga savol matnini yozib savol berishingiz mumkin. Shundan so'ng siz savollarni berish sahifasiga yo'naltirilasiz. Bir necha oddiy qadamlarni bosib, qizil yulduzcha bilan belgilanadigan kerakli maydonni to'ldirasiz. Shundan so'ng sizning savolingiz saytda e'lon qilinadi.

  • Savol berish jarayonida mendan telefon raqamim so'raldi, bu nimaga kerak?

    Bu shuni anglatadiki, qachondir savol berganingizda yoki ro'yxatdan o'tganingizda mazkur telefon raqamingizdan foydalanasiz. Mazkur manzil bo'yicha savol berish uchun siz parolni kiritishingiz zarur.  Har safar yangi brovzer / yoki qurilma orqali kirganingizda sizning telefon raqamingizga tasdiqlovchi kod yuboriladi. 

  • "Maxfiy savol" nima degani?

    Ayrim savollarda shaxsiy ma'lumotlar bo'lishi mumkin. Tabiiyki, bunday ma'lumotlar ommaviy oshkor etilishini istamaysiz, shunday holatda Maxfiy savol xizmatidan foydalanishingiz mumkin. MAxfiy savol pullik xizmat hisoblanadi.  Buning uchun "VIP savol" tarifi bo'yicha savol berishingiz va narxlarni belgilash qismida qo'shimcha xizmat sifatida maxfiy savol xizmatiga belgi qo'shingiz lozim. bu savol faqat ro'yxatdan o'tgan yuristlarga ko'rinadi, ya'ni ommaviy oshkor qilinmaydi va qidiruv tizimlarida ham chiqmaydi. Mijozlar va sayt mehmonlari sizning maxfiy savolingizni va unga javobni ko'ra olmaydilar. 
     

  • Avvalgi bergan savollarimni qanday ko'rishim / topishim mumkin?

    Avval bergan savolingizni topishning ikki yo'li bor:
    1) Savol berganingizda kiritilgan telefon raqamingizga javob berilganda SMS yuborilgan. Mazur SMSda keltirilgan havolaga o'tib savolingizni ko'rishingiz mumkin. 
    2) Ekranning yuqori o'ng qismidagi "Kirish" tugmasini bosib saytdagi shaxsiy sahifangizga kiring. Telefon raqamingizni kiriting. Shundan so'ng shaxsiy kabinetingizga o'tib, chap menyudagi "Mening savollarim" ni tanlang. Mazkur bo'limda siz bergan barcha savollar joylashtirilgan.   

  • Nima uchun pulli savol berishim kerak?

    Siz pulli savol bersangiz, u bosh sahifaga joylashtiriladi. Pulli savolni e'lon qilish yuristlar tomonidan maslahatlar berishning tezligini va sifatini oshiradi. Bundan tashqari pulli savolni "Yashirin" qilish mumkin (Yashirin savol nima? ga qarang ).